hatarrubriksbajsen

heY.
Denna dag har varit så dååålig (N) Känner fan att en helg hjälper inte. Man hinner inte med något enligt mig. känns som att jag bara vill gå tillbaka till avslutningsdagen på skolan och uppleva den där känslan att man snart är ledig.
Ska försöka uppdatera ganska mycket idag men mår as illa så får se om jag orkar.
Förresten, det känns som att det snart är jul ju. (haha) Men ändå inte. Jag vill gå i mina sommarkläder, men det känns som att vintern är nära.

hade lite kul med webben förrut.  Ps: NEJ, jag har inte toperat håret. det är bara rufsigt för jag typ har sovit förrut :D

yeah.

HAHAHAHAHHA......
Skulle fan blivit riktigt skraj om jag mött något sådant på gatan en sen kväll :(


Kommentarer
Postat av: malin lindberg

hey sexi

sovhos mig imon :(

2010-09-03 @ 20:43:08
URL: http://malinlindbergs.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0