jag vet att jag ääär jätte seriös :O

har nu kommit hem. när jag satt här vid datorstolen och kollade ut genom fönstret så såg jag en stor luftballong jätte nära. gissa om jag blev rädd ?! rusade senare upp och letade efter mobil och gick ut och tog kort. men då hade den dumma luftballongen hunnit flyga en bit :(

skola igen imorgon. måndagar brukar ändå vara ganska okej. fast iförsej skolan brukar aldrig vara okej :O

HAHAH, på cottegen så var det typ en cp bil som körde runt iallafall, dem spelade en låt då. en remix av spin my head right round, ah ni fattar. iallafall den låten får mig att tänka på HEMSKA saker :( hahahaha, vissa vet vad jag tänker på .. typ en sida ?! ah mer än så säger jag inte. om jag gör det ringer väl bolibompa och skäller på mig.

juste jag e en av veckans blogg hos www.myzaans.blogg.se ;'D ska strax svara på ett par frågor !

MEN WTF, HITTAR INTE FCK USB SLADDEN .. SRY :'/ 


istället bjuder jag på några ytterst sexiga webb-bilder .... HAHAH!



Kommentarer
Postat av: malin

HHAHAHHAAHHAHAHA EMMA

YOU SPIN ME ROUND BABY ROUNSDJKHJKLSÖD

www.malin.homo.com ;););) <333

2010-05-02 @ 22:19:39
URL: http://malinlindbergs.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0