orkar ni läsa? ;)

ååh vad jag har ont i mina fötter. jag har två extra ben i min fot som gör as ont :( mitt knä mår inte heller bra. :P

efter skolan gick jag och caroline som vanligt och hoppa på en studsmatta. vi hoppade ett tag men plötsligt så blev jag heltsjuktsjukt elektrisk. asså jag kunde inte ta på NÅGOT. så fort jag rörde caroline skrek jag. jag kunde inte gå av studsmattan heller eftersom dem där järn grejorna fick jag också stötar av. sjukt var det, det lät typ ''tttrrr'' hela tiden, när jag gick, när jag satte mig, när jag reste migg upp. tyckte riktigt synd om mig.
senare kom en ''liten'' kille som äger studsmattan som är typ 9 år, så visste han typ inte att jag var jätte elektrisk så han tog på mig hela tiden, ju mer jag skrek desto roligare blev det. jag fick panik och skrek,skrek gömde mig bakom caroline. usch :(

sen var jag och caroline med 2 killar. vi höll på med bollar. hahaha, fast det var några som tog den bästa bollen ?! :O

nu ska jag och mamma snart äta tacos och ha det myys, avundsjuka? i knoow ;)

Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0