onsdag.

shomors.

ni som undrar varför det är massa siffror och konsitga siffror på vissa inlägg är för att jag mobilbloggar på dem inläggen. det blir lite cp. men jag ''jobbar'' på det ;)
köpte tidningen frida förut. man fick med ascool kajal. det gillas starkt.

självlart lyssnas det på musik. det är det vanliga. haha tröttnar snabbt på låtar. eller ah vissa.
tänkte dissa&hissa lite sen. kul va?

lägger upp lite värdelösa bilder.

friiiiiida.

kajal kan vara gott ?

ni som inte ser. Det står: Så blir du självsäker. Hmm något för mig kanske? :s

ni som inte ser det står: Årets sexigaste vampyr. Varför inte varulv? det finns bara en sexig varulv. 

ni som inte ser vad det står: Jag brukar gå omkring naken hemma. Hahaha, alla hans fans kommer stå utanför hans fönster :P någon som vet var han bor :D skämta bara.


Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0