natt

nattinlägg.
såg på talang förut, helt ok var det. senare när det var slut jag gick till datorn för att se bellatyra show. missade nämligen avsnitt 8, så såg både avsnitt 8 & 9.

I avsnitt 8 var ju www.egoinas.se med. I avsnitt 9 var www.dennism.se med. I avsnitt 8 var det en jätte konstig stämning kändes det som. speciellt mellan bella och egoina. I avsnitt 9 kändes det som att dem ''gick'' på han typ. undrar vem som är veckans nästa gäst, Kissie?

har precis gjort mig iording inför natten, lagt på lite krämer och nagellack.




är det inte kajal som är gott så äre nagellack!

nu måste jag snart dra mig till sängen, hörs imorgon!

Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0