gå in på msn och skriv (6) <-- cool kille.

hejsan !
Min uppdatering har inte varit den bästa menmen :)
Sitter och mumsar i mig min daim (Y) Nu tänker säkert ni att man bara ska äta godis på lördagar. But thats not me ;) Jag äter inte alltid godis nu om ni skulle tro det. Även jag har ju en godisgräns ..... (ELLER?:o)

Idag har inte hänt särskilt mycket. Hoppade lite hophop på en studsmatta med Caroline. Folk som gått förbi måste ju defenitiv tro att vi hade tagit lite för mycket. Men låt oss förinih*lvete ha lite kul ?! :D

Tittar ut på det tråktråktråkia vädret och lyssnar på depp musik, medans jag deprimerat måste byta kaninernas bur. Suck .. Haha, nej inte depp musik här inte ;) Men dock är det med kaninburarna sant :( Men måste självklart ändå göra det.

Åhh såg några bilder på John Mayer. Han är jätte söt på vissa bilder! Men tro nu inte att jag har lämnat Taylor Lautner, för ickeeh att jag skulle göra något sådant :/ He always be mine you know .

Ne nu måste jag dra mig till kaninburarna, se ya later :*


Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0