emma goes crazy

Godmorgon!

Skrev ett inlägg igår men typ glömde av att publicera det ?! Kollade på en film igår, den hette typ The day earth stood still. Ah något sånt. Men jag somnade, och vaknade imorse i min säng. Jag frågade min bror hur jag lyckades komma dit. Då sa dem att jag hade lagt mig där igår när dem sa till mig. Helt sjukt, jag minns verligen INGET! Han sa att jag prata med dem o allt.
Har ni varit med om det någon gång?

När jag vaknade imorse så typ var jag helt snurrig, jag satte mig vid tv:n. Så hade en film som hette Nothing is privat precis börjat. Så jag satt och kollade på den. Shiiet vad snuskig den var. Men den var iallafall otroligt bra. Spännande!


Skriver senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen :) Kika in!

2010-05-16 @ 11:46:18
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0