diss / hiss


EMMA HISSAR:
-Dagböker. Det är hur skönt som helst att få skriva av sig lite. I min dagbok skriver jag exakt vad jag vill om alla. Är det bara jag som brukar döpa mina dagböcker. Haha. Dock kan jag vara jätte seg att skriva men ska försöka skriva oftare.


dagboken med kod är full skriven. dem andra två är ny köpta.
-Taylor Lautner. Vem kan inte låta bli att skriva om honom. Hetaste varulven ever. Taylor får helt klart en stooor hiss.



EMMA DISSAR:
-När man gillar typ 15 sekunder av en låt, men inte tycker om resten av låten. Det blir typ alltid så för mig. Då siter jag där och spolar tillbaka, tillbaka, tillbaka, tillbaka. Det är bara såå irreterande.

-När man drömmer om något underbart men sedan vaknar upp. Man vill mer än gärna drömma om drömmen, men drömmar kommer aldrig tillbaka. Detta får helt klart en stor diss.



Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0