''det verkar så'' ..

shoo på er.
har varit ute hela dagen idag. hoppade först stutsmatta med caroline i typ några timmar. sen stack vi till 421. jag lovar att vi var helt galna. vi hade lite pengar med oss och köpte massa godis för dem. vi satt vid något fastfood ställe och vi övervägde om caroline kaaaanske skulle gå och fråga om en snowslush. men så blev det inte.

när jag cyklade hem vid 20.35 tiden så cyklade jag så långsamt att dem som gick, gick snabbare än vad jag cyklade. Men jag hade så ont i mina ben och i mina öron. kan inte ni också känna det ibland när öronen blir kalla att ni får ont i dem?! jag får det alltid :/

www.myzaans.se har nu laddat upp ett inlägg om mig. så besök nu bloggen, sjukt fin header.

hahaha förresten när jag och carro var påväg hem ifrån 421 så fick vi typ hjälpa varandra att gå. hahah nej men inte direkt men vi båda hade väldigt ont. iallafall sen så kom så en gubbe och bara: är ni kära? jag bara jätte, och caroline vinkade. han bara det verkar så. hahah han var skita cool. bara för att vi pratar om ferdinad ..?

känner mig sjukt ofräsh, ska nog hoppa in i duchen lite senare, puss sålänge.


Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0