det ni kanske inte visste



Det ni kanske inte visste är att jag vill ha bruna ögon. Vill typ skaffa bruna ''linser'' när jag blir äldre.
Något jag också kanske ska göra är att lockpermanenta håret eller vad det nu heter. Inte så här jätte lockigt men som Lauren Conrad på bilden under. Fast jag vill nog ha det i min naturlia hårfärg. Alltså ljusbrunt hår eller vad jag ska kalla det. Kanske tonar det lite mörkare isåfall. Men missförstå mig inte, detta är inget jag kommer göra imorgon om ni förstår.

håret vill jag ha ungefär så här fast en annan färg.

sånna här ögon skulle jag vilja ha. älskar hennes ögon där.


Kommentarer
Postat av: Caroline (syrran)

Kolla in denna sidan http://www.taaz.com/makeover.html

Där kan du ladda upp ett foto och sedan se hur du ser ut i olika frisyrer och makeup :)

2010-05-05 @ 22:39:14

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0