uttråkad ..

Hejsan allihoppa !

Ja här sitter jag uppe kvart över tio på kvällen, med en kanin i knäet. Är jag trött ? NEJ ! Ska jag upp hyfsat tidigt imorgon till skolan? JAPP  Bryr jag mig? Ja ... Gör ja något åt det? Nej ...

Tack alla er som kommenterar, ni är bäst !

Är inte ett duuugg trött. Jag sitter här och sjunger lite för mig själv och kollar andra bloggar. Jag är dock mycket uttråkad :(
Orkar faktist inte gå och lägga mig. Visst låter det knäppt? Men så är det.

Kom plötsligt på en idé om att byta kaninernas burar. Jag reste mig upp, men satte mig ner. Jag orkar inte gå någonstans eller göra något.

glöm inte att lägga in en liten kommentar vad ni tycker nere i ''tävlingen''.


Jaja ni får sova så gott. Och jaa jag ska gå och lägga mig nu (hmm..?)


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hejsan jag heter Linda. Jag skriver inte bara för att jag vill ge dig en möjlighet till att Vara med

o tävla om ett jätte fint halsband som jag nu lottar ut i min blogg!



(För mer info, klicka på denna länken: http://lindapyykkonen.blogg.se/2010/march/tavla-med-parlsmycken.html )



Nej, jag skriver också för att säga att jag tycker

din blogg är mysig och unik, som borde synas mer. vad säger du förresten om att vi följs åt

via bloglovin? =) Ser framemot att höra ifrån dig!

2010-03-24 @ 23:36:16
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0