sunday

tjao på er alla ♥

kunde inte skriva något igår. Sry ! Var som sakt hos min faster och jag hade helt enkelt inte tid.
Hade det sjukt kul igår :) Gjorde massor av saker. B.la var jag på stan o så. Fick köpt lite nya saker. yeeey ! Självklart ska jag ju ladda upp dem här på bloggen. Allt för er ;)
När jag skulle hem idag så tog jag bussen. Chauffören var heeelt borta. Han körde som en gaaalning. As snabbt o helt vildt. Jag var räddare då än vad jag är när jag åker kanonen på liseberg. Där satt jag med ngn fyllegubbe som typ sjöng o några mer. Tillslut satt jag och den läskiga gubben ensama på bussen tillsammans med den gaalna chauffören. Hahah blev sjukt glad när jag klev av. Vilka knäppa folk det finns..





mina jeans :)

SEN KÖPTE JAG JU TVÅ PAR TIGHTS. ORKAR INTE TA BILD :P



OUTFIT TODAY !

- tunika hello kitty . kmr inte ihåg var den är köpt.
- jeans tights H&M .



HAHAH jaaaag ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste stilen btw<33

2010-03-08 @ 19:31:06

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0