stackars mej

hejsan ♥

jag kunde inte lägga upp bilder från igår eftersom jag helt plötsligt blev sjuk typ :( är sjuk idag :'/ kanske har blindtarms-inflamation . Åhhh hoppas inte . Aja hoppas det blir bättre .
Mår hur dåligt som helst nu men jag kan väll ändå ladda upp bilderna från igår. Allt för er ;)



hahah min min är lite rolig :p



feets, mina till vänster o carolines till höger .



jag & caroline var på 421 i måndags . vi tog lite kort på ... typ lindex ?!

 

jag & caroline på lindex .



hittade den här också, den tog jag för några veckor sen. har bara ändrat lite på ljusstyrkan typ :P



hittade den här bilden oxxå . den  tog jag för ganska längesen :o

hoppas ni gillade bilderna !

Kommentarer
Postat av: eema

där va ju vi =)

2010-03-04 @ 18:52:10

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0