friiday

kommit hem nu :)

Hahaha det blev heeeeelt knas igår. Det blev inte alls som jag trodde. Jag liksom började att sätta upp aaaalla affisher som tog jäätte länge. Typ en timma :o Sen så typ satt jag och prata med min bror till seent på natten, och sen duchade. Jätte konstigt blev det.
Idag ska jag kolla på filmen iallafall.
Från att mitt rum bara var full av hästplansher till att den nu är heeeelt full av new moon plansher. Coolt blev det iallafall.


den är inte specielt ny det här bilden men den får mej o tänka på snön. Det var as mycket snö den dagen :(


tog bild igår :d hatar dem skorna men mina andra är typ pajj i :(

tog kort i skolan . hade jätte tråkigt :(






Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0