:P

hejsan !
sitter och chattar med min syster och en mindre viktigare ..
ska träffa min syster imon och vi ska till pappa. Vi ska köpa lite godis & så på 421 sen ska vi kolla på maaassa skräckisar . B.la: Drag me to hell, Jennifers body <--- verkar vara as bra :) fatta hur mys,mys vi kommer ha eller ;)
Har bråkat med en person. fattar inte vad problemet är ?!   Hatar att bråka men när personen ljuger så har man väll ändå lite rätt att bli arg ? eller ?
Idag har det varit en konstig dag. Både bra och dåligt liksom. Det dåliga har väll att göra med sprutan som amn ska ta på fredag. Hatar den fu**ing sprutan. Jaa jag vet att den är bra och så men den liksom förstör lite nu dagarna innan .. :(

Vad tycker ni om att ladda upp trailern till jennifers body ? bra ? ellerhur :)



Megan Fox är med också ..


Kommentarer
Postat av: malin

ouf va skön trailer (; <3

2010-03-10 @ 19:57:10
URL: http://maliyun.blogg.se/
Postat av: mirabelle

hejhej! jag har börjat gjort en TIPPSBLOGG! smink,hår,allt! ;) cheeeeccka förfan!

2010-03-10 @ 20:51:31
URL: http://mirabelleesevik.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0