onsdag

hejsan
hann tyvärr inte med något inlägg imorse. För en gångs skull tänka jag gå till skolan. Det var senast i höst jag gjorde det.
Det brukar ta cirka en halvtimma för mig att gå till skolan. Men vi skulle ha gympa på morgonen så man brukar typ vara där tio i, fem i. Men självklart tar det längre tid att gå på vintern än hösten. Iallafall för mig. Så jag var tvungen att springa typ hela vägen till skolan.
Jag var självklart jätte svettig när jag var framme och HELT slut. Men nejnej, på gympan skulle vi få ha konditionsträning. Vi sprang väldigt mycket och tränade :( Dubbel pass för mig ..
Resten av dagen var helt okej.
skriver senare ♥


Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0