hiss/diss

tänkte köra med en liten hiss/diss. Det skulle väll sitta fint en sån här regnig måndag ? Inte sant bloggläsare ?


Emma hissar:
När det regnar på snön. Ja jag vet att jag har dissat tö, men nu blir jag så glaaad när snön sakta smällter bort.
Jag känner mig ooond när jag står vid fönstret och bara SKRATTAR när jag ser den j*vla snön smälta bort. Liksom dö snö dö ! ;)



Emma dissar:
eldorados choklader. Inte för att vara ''märkvärdig'' men eldorados choklad är ingenting om man gemför med Marabous. Den blir nära på äcklig om man är van vid Marabou. Konstigt att höra att en choklad kan vara äcklig från en sann chokladälskare ? Jappjapp så är det. 

 

Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0