hiss / diss

 okeej nu tar vi en liten hiss/diss :)


emma hissar:
skäckfilmer ! Jag äääälskar skräckfilmer. Jag vet inte rikigt varför men bra e dem. KANSKE inte alla .... men dem flesta :)
T.ex på bra skräckfilmer är: The ring, Drag me to hell, panaroma activity, the shinning, sjätte sinnet o massa mer .



VAD FÖREDRAR NI, ''SPÖK''FILMER ELLER TYP ''BLOD'' FILMER  ? SJÄLV TROR JAG SPÖKFILMER ?!





emma dissar:
bilddagboken ! Usch ja, jag tycker att bdb har blivit suuuper tråkigt. Funderar starkt på att ta bort mitt konto där.
Jag älskade bdb förrut. Men som sakt det var förrut .



VAD FÖREDRAR DU, BILDDAGBOKEN ELLER FACEBOOK ? SJÄLV BLIR DDET FACEBOOK !?



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



haha det var lite hiss / diss !

Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0