håhå ^^

har duchat nu. Älskar att ducha. Hahaha avkopplande på något sätt.
Åt makaroner & falukorv hahah i love it ;)
Passar min systers katter, ♥ dem e så söta  ♥
hahaha mitt och mammas samtal förrut :

jag: * försöker ta upp chips-påsen tyyyst*
mamma: eeeemmmaa ? 
jag: aaah ? *gömmer den bakom ryggen*
mamma: vi åt precis mat !?
emma: hehe aaaaaah jag veet, skulle bara se .. hur mycket .. som var kvar :D (A)
mamma: ljug lagom .
emma: ähh ..
mamma: lägg tillbaka den och gör din läxa !!!!
emma: åååååååh :@ :@

ehm jaa, skulle bara se hurr mycket som var kvar .. HAHAH okeeeej dah skulle kanske smaka 1 .. eller 2 :o



hahaha ... jah jag vet, jag har lockigt  hår ;p


Kommentarer
Postat av: malin

men emma då ;oo<3

2010-03-10 @ 11:21:18
URL: http://maliyun.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0