fredagmorgon ♥

jag vet att jag inte hann skriva igår, men jag hann helt enkelt inte.

Just nu äter jag frukost. Mådde jätte illa för en stund sen men nu har det mesta gått över (y)

Idag ska vi först ha engelska och då ska vi ha redovisning. Inte så värst kul :P
Sen ska vi ha so, och då kanske man ska redosvisa igen ? Har ingen aning. Sen har vi gympa. Sen så får jag sluta ^^ Yeey ! Men måste iväg på några saker & så :)

Vad ska ni göra idag? Själv har jag inte bestämt mig. ska lägga upp outfiten för i förigår och kanske för igår. Även ska ja lägga upp outfiten för idag.

Någon annan än mig som tycker att fil UTAN socker är lite surt på något sätt. Inte alls lika gott som med socker. Men jag orkar inte ta socker i nu så det får bli utan.

NI FÅR BILDER SENARE ..



Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0