fredag !

FREDAG !   <--   ♥  ♥
Håller ni inte med mej ? Alla gillar väll ändå fredagar ?! Vad ska ni göra ikväll ? Gå ut ? Vara med kompisar ? Bara vara hemma ?

Ni vill säkert veta hur det gick med sprutan idag. Ni ska få höra ''historien'' ...

Allt började med att jag hade jätte ont i magen imorse. För att jag var nervös alltså. Det lungade sig ganska bra under dagen. Vi hade doch bara hunnit med ca 2 lektioner. Senare kommer alla och säger att vi ska ta spruta. Jag och Caroline får lite panik och går och lämnar väskor (hade haft språkval). I klassrummet börjar vi bli hysteriska. Tillslut började vi saaakta gå mot skolsyter.
När alla dem andra i klassen hade blivit vaccinerade så väntade skolsyter på oss. Men vi vågade INTE gå in. När hon kom ut så gick vi båda ner till toaletterna. Vi var fast beslutna med att detta inte gick. Vi skulle inte ta någon spruta. Men tillslut gick vi då upp VÄLDIGT nervösa !! Vi gick tillsammans in till skolsystern. Vi båda fick typ panik och började gråta (japp, det är bara att skratta åt det nu men det gjorde man inte då). Vi bestämde att jag skulle ta den först. Och jag tillsut så tog jag den. Hon också ! Ut därifrån gick vi jätte glada. Nu har jag väldigt ont i armen men det går nog över.

Hahah visst kan man vara löjlig ? Men,men man ska inte skämmas om man har någon fobi. Och jag tror ni alla märkt vad min fobi är.

Jennifers body var JÄTTE bra. Men även rolig (men det är ingen komendi) :P



Man ser typ inte plåstret :)



Kommentarer
Postat av: malin

ye emma duktig:D

2010-03-12 @ 18:34:13
URL: http://maliyun.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0