'

kväll ♥
Förlåt för dålig update, men även jag har ett ''privatliv''. Va hos Caroline idag. Kunde inte blogga därifrån ;)

Idag har det varit en rätt så okej dag. Började 10 så hur kan det inte vara det liksom. Haha !
Vi hade bara fyra lektioner. Typ iinggeet. Även om jag och caroline jobbade över till 15.40. Inte för att vi gjorde så mycket meen ändå liksom.

Imorse så vaknade jag med heeeel lockigt hår. Jag bara whaat ? Platt-tången räddade mig :P Tog lite pics när jag plattade som jag kommer ladda up.


I love my hello kitty tröja ♥



plattis ;)



Kommentarer
Postat av: amalish

hej fiin blogg <3

2010-03-15 @ 22:41:55
URL: http://amaliishh.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0