död fisk -.-'

hej på er alla !
Jag har inte kunnit blogga idag ! Har typ inte varit hemma. Eller nja lite kanske :D
Har varit och ätit ute idag med mamma ♥ Vi åt på någon kinesresturang. Jag åt nudlar med kycklig. Fy faan vad mycket mat. Sen år jag marängswiss ! Mmm ♥
HHAHAHA, dem hade akvarium vi satt vid, där var det en död fisk med massa andra levande fiskar. Den bara flöt där.
Emma: Mamma, det är typ en fick som sover där ?
Mamma: Jag tror den är död !
Emma: Neeeej den sover !!
Mamma: Den är död.
Emma: Äh lägg av, den är bara lite .. trött :D
Mamma: Dem andra fiskarna biter på den ..
Emma: Ehmm dem är nog bara lite taskiga mot honom ..
Japp det var det jag sa. Jag kunde inte fatta att den var död. Nepp !
Aja r.i.p den !? ;)
Jobbade över till typ 15.45 idag :( Stressigt,stressigt ..
Är fan helt slut redan! Men jag orkar inte gå och lägga mig =D
Kanske kommer det ett inlägg lite senare. Får se hur jag gör, ska FÖRSÖKA skriva ett koort inlägg imorgon på morgonen. Ni vet jag börjar 8 imon och det är fail :(


Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0