~

Godmorgon! ;)

lyssnar på nnnnnrjjjjj. blev as arg när dem tog bort the voice. men nrj är väl helt ok ! ''Alejandrooo'' gillar faktiskt inte den låten. man har liksom tröttnat lite på hennes låtar.

ska se på någon film, det står mellan Wild Child, Ett päron till farsan, saw (hur kul äre på en skala o se den sj o när det e ljust, 0?), Jennifers body(borde jag ens kommentera?). Det är typ dem filmerna jag har på datorn. Hmm... ?

Annars knarkar jag mitt nintendo dc ;) blir feett beroende. jag har ett spel som heter style boutiqe.



har på mej mitt smexiga hippeband.

dem verkar inte bry sig så hemskt mycket om att jag tar kort ..

*gillas*

den här bjuder jag på .. !




Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0