Tyra VS Kissie

Kissie dissade nyss Tyra. Hon sa b.la att hon och blondinbella bråkade och att hon var mytoman. Strax efter skrev Tyra ett inlägg tillbaks. Där sa hon att hon och blondinbella absolut inte var ovänner. Hon sa även att Kissie ville vara som henne.

Kissies inlägg:


Så här skrev Kissie:

Tyra

Japp henne tänker jag ge en diss igen – Why? Visste ni hon har gjort en bröstoperation..? Visste ni hon har fyllt på läpparna..? Visste ni att hon använder photoshop för att försköna sina bilder..?

  Allt det gör hon och hon har mage att sitta i bella&tyra-show och klanka ner på mig som har förstorat brösten och läpparna..? Herregud säger jag bara, hade jag vetat det hade jag faktiskt nog gett henne bitchslap (hon frågade ju minst 5 gånger i programet om jag skulle slå henne eller inte?) .. För större mytoman får man faktiskt leta efter!

  Ps. Tack blondinbella för infon, ni visste inte dom bråkade va?

Ps 2. Visste ni att Tyra tar över blondinbellas Assistent? Drf hon slutade.



Tyras inlägg:




Så här skrev Tyra:

Haha jag tänkte bara skriva att ni som läst på Kissies blogg så är jag och Bella absolut inte osams, och hennes assistent ska absolut inte jobba för mig, som ni vet så heter min assistent Evelina. Nu borde väl alla vara smarta nog att förstå att INGENTING Kissie skriver på sin blogg är sant, va? Annars berättar hon själv om det i B&T Show, att inget hon skriver ofta är sant, så gå in och se där om ni missat det.

Nja jag ska inte vara likadan och provocera tillbaka. Men OM jag hade gjort det så kanske jag borde lägga upp mailet från Kissies fd BFF som berättar att Kissie vill se ut som mig och skriver lögner om mig i sin blogg för att hon egentligen bara är avundsjuk, men så taskig skulle jag ju aldrig vara.  Jag är ju trots allt hela 24 år och ska inte lägga i mig på samma nivå som Kissie som är 19 år. Nej det skulle jag aldrig göra. LOL.

Haha jag tänkte bara skriva att ni som läst på Kissies blogg så är jag och Bella absolut inte osams, och hennes assistent ska absolut inte jobba för mig, som ni vet så heter min assistent Evelina. Nu borde väl alla vara smarta nog att förstå att INGENTING Kissie skriver på sin blogg är sant, va? Annars berättar hon själv om det i B&T Show, att inget hon skriver ofta är sant, så gå in och se där om ni missat det.

Nja jag ska inte vara likadan och provocera tillbaka. Men OM jag hade gjort det så kanske jag borde lägga upp mailet från Kissies fd BFF som berättar att Kissie vill se ut som mig och skriver lögner om mig i sin blogg för att hon egentligen bara är avundsjuk, men så taskig skulle jag ju aldrig vara.  Jag är ju trots allt hela 24 år och ska inte lägga i mig på samma nivå som Kissie som är 19 år. Nej det skulle jag aldrig göra. LOL.



T Y R A      V S        K I S S I E

med detta säger jag godnatt.


Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0