niiight ..

hej igen!
som sakt så var jag på lissan idag. var där tills det stängde. fett kul vare iallafall. vann en stor nalle på en sån där gripen (gjorde det igår också) o köpte en smaskig smultron klubba. men allvarligt, det kom typ ett gäng killar till oss, och dem började prata massa. jag är ju nästan döv (skämt) så jag fattade väl inte så mycket. dem frågade var jag hette o lite sådant. sedan så mötte vi dem igen. jag svär, dem blev as glada. aja knäppa människor .. fast det händ samma sak igår. men då började allt på radiobilarna. satt där i ett hörn med min nrj bil fullt omringad av några sadister som tyckte detta var as kul ha-ha ..
det är en sjuuuukt snygg som jobbar på liseberg. kommer dock inte säga vad han heter. åååh jag följer typ efter honom, rawr..


bild från spinrock i går.

leftersom jag veeet att ni saknat mej så mycket lägger jag upp lite tråkiga(?) mobilbilder.


hahah emo bild, nej men hade lite hår framför ögonen .. det var allt :)

okey, vet inte varför jag lade upp den här bilden tyckte väl attden passade i detta sammanhanget .. noot!


Puss&KraM






Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0