bloggishinägg

uööö min tunga. har bränt mig på mitt te. gud så intressant för er att veta. men jag tänkte om någon av er undrade om min tunga så mm varsegod ;)
campar just nu med mamma. imorgon ska vi flytta in i vårat nya hus så kommer ha fullt upp med det. hatar att flytta, eller snarare att bära.
till er som undrar hur jag haft det i turkland så ah jag har haft det soft (H). massa turkar o sådära. otur nog så har jag varit jätte förkyld. o en dag hade jag vätske brist. :/
jag & min mamma ska senare kolla på en film, vilken är ju det som är frågan. skräck, komendi, draaaaaama ?

mitt stackars hår har blekt as mycket, nu är det jätte fula nyanser i det. ska lätt färgas om, alternativet är att bli eremit o aldrig gå ut. hmm ?






skämt bild, det är endast jag som vet om jag gjorde det eller inte
 






Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0