olika bloggar.

åh vad kul, har vunnit en header tävling av www.rebeckhaam.blogg.se, ni förstår inte glädjen :D

vill bara ge lite tips på bloggar jag läser .. (läser väldigt många men här är lite tips .. ;) )


www.brownsugar.blogg.se .. intressant blogg. önskar bara att hon kunde uppdatera aningen oftare.. :(

www.izahs.blogg.se ..fin tjej med fin blogg. jag vet inte varför dirket, men jag diggar hennes blogg. jag läser den varje dag iallafall ;)

www.kames.blogg.se .. fett ärlig kille, med c00l blogg. ahahaha han har varit med i falsksanning ett par gånger :S jag kännder doften av draaaama.

www.febbs.se .. JÄTTE söt tjej. cooooool klädstil också!

www.asiat.blogg.se .. en söt tjej med sjukt cool klädstil. hade gärna haft hennes gaderob liksom. en besökvärd blogg absolut.



Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0