,.,

god kväll !

kom hem från Malin ganska sent idag. vi sov ju typ till ett. jag drömde  vääääärldens underbaraste dröm. jag var  bella när hon var vampyr. det var en jätte bra dröm. blev faktist lite ledsen när jag vaknade. suck ...
har ni någon gång haft en fantastisk dröm och inte velat vakna?


linne- ed hardy
tights(har inte på bilden)- bikbok


asså förlåt men bilden är  SKAM! har aldrig känt mig så här ofräsh. sminket har jag typ tvättat av mig, o håret är fan inte ens värt att kommentera.


hade det iallafall jätte sköj på malin. vi såg hip hip hora (<3), bekännelser om killar, kyssar och katter (eller var den nu hette). sedan hängde vi lite på chattroulette. mysigt, mysigt ;)






Kommentarer
Postat av: patricia

okejokej! :) bättre att ha fler kompisar helt enkelt.



åh vad roligt! följer du via bloglovin? puss

2010-07-15 @ 21:58:08
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/
Postat av: frida

sv: okej :D jo men det är bra med mig :)

2010-07-16 @ 00:59:05
URL: http://bfrida.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0