1 tanke

hej.

jag tänkte skriva en liten tanke jag har tänkt på. hahah det där lät wierd. Iallafall.. Vi alla har väll varit med på att ens föräldrar har tjatat på en. Klagat?! Jag har det iallafall. Ganska många gånger. ''Varför är du så slarvig''?, ''Varför slänger du kläder på golvet''? Bla bla bla. Men egentligen har man kanske ingen bra förklaring alla gånger. Och jag vet vad jag ska försöka med nästa gång. Eftersom jag bor hos min mamma så är  det oftast hon som tjatar på mig. Jag ska säga att det var hon som uppfostra mig till att bli som jag är. Alltså är det hennes fel att jag slänger kläder pågolvet eller inte ställer in disken. :D Hmm, tror ni den kommer funka? Jag är mycket tveksam :S
Jag får berätta hur det går iallafall.


det var bara en liten tanke jag har grubblat på .. ;)


en tanke till slog mig .. varför valde jag den här bilden? aja :S


Kommentarer
Postat av: sandrawr

haha, säg hur det går ja;)

2010-07-25 @ 14:57:51
URL: http://sandrawr.devote.se
Postat av: sandrawr

haha, säg hur det går ja;)

2010-07-25 @ 14:58:00
URL: http://sandrawr.devote.se

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0