ledig ytligare en dag ;)

Sitter nu här lite övertrött. Ingen skola imon heller ( yeah that we like) .
Idag har man spenderat tid med maallllee :d vi chatta med m**** o massa andra .. HAHA ♥

ska börja med hiss (y) och diss (n)  .. kan väll redan börja nu ?





EMMA HISSAR :

FACEBOOK - jag hissar facebook därför att det finns roliga spel där, samtidigt som man kan ta kontakten med gammla vänner t.ex. Facebook har fått mig att finna kontakten med massa gamla kompisar. Facebook är både kul och tidsfördrivande, inte sant ? ;)




EMMA DISSAR :

TÖ - jag dissar tö, för att det är kallt, och sliskigt och jag blir alltid på dåligt humör när jag vistas bland tö. Har ni också någon gång kännt hur det läcker in slask i skorna. EUU ! Håller ni inte med mig ?





tycker ni att jag ska fortsätta med hiss/diss ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-26 @ 00:27:34

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0