sent-på-natten-inlägg

hejsan på er alla .
som jag lovat bloggar jag nu hos victoria. vi var i torget och blev typ jagade av killar. inte kul .. :( hahah .
vi har precis kollat på the proposal, och nu ska vi se drag me to hell. ååh äntligen ska man få se den. hoppas den inte är allt för läskig ;)
usch det är söndag idag :'( som ni nog alla vet (som har följt min första blogg) hatar jag söndagar. Aja vad brukar man säga. Sånt är livet ?
jag o victoria håller på att du bilder . Oh is funny ♥
Visst vill ni att jag ska ladda upp ? jag gör väll det då ;)


outfit today .
-tröja - hm
- byx leggings - hm

haha lånade hennes solglasögon för ett tag ..

jag & Victoria ♥

jag & fina Vicki



ńu måste vi sätta på filmen hörrni .  puss&kram .

Kommentarer
Postat av: malle

finaste

2010-02-28 @ 11:42:38
URL: http://mallleee.blogg.se/
Postat av: emaa

shnygga brillssss :)

2010-02-28 @ 19:42:51

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0