kvällen :)

heej på er :)  Sitter & gör nada . Har väldigt tråkigt. Försöker hålla mitt humör uppe så mycket det går . Funderar på att gå ut en sväng med hunden . Har dock inte bestämt mig.
Vad ska nu göra imorgon ? Var med kompisar ? Vara hemma ?
Själv har jag inte bestämt än. Man får ta dagen som den kommer ;)
Har tröttnat en aaaaning på petville. Men tro nu inte att jag slutar spelar det för det. Hahaha . Tack för alla er som har skickat presenter där ♥
förrut när jag var ute med hunden så tyckte jag (faktist) att det var varmt ute. Eller ? Har jag kanske fel på känseln ? ;) Detta kanske är ett tecken på att våren ska komma ? eehm naae tror inte det :s

aja, kaaanske skriver jag senare om jag orkar/kan .



''INGEN BILD''

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHA :)

''ingen bild''

emmaaaaaa vi ska gö ngt imon?D:

2010-02-27 @ 11:22:13
URL: http://malinstylee.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0