.

MORRON PÅ ER  !

Vet att det låter knäppt att säga så vid den här tiden på en vardag. men är man ledig så är man .. :)

Var uppe sjukt sent igår (idag) . jag har typ ställt om dygnet eller vad det nu heter .
Ellerhur är mystyleeh.blogg.se enklare än eeemmmmaaaah.blogg.se ?! det tycker iallafall jag :O
I den här bloggen kommer jag väll skriva ungefär det jag skrev iden andra. Min vardag, Kläder lägga ut bilder och lite så. Tror att jag ska skaffa kategorier. Vad säger ni om det ? ;)
Jag blev tipsad en dag av en blogg som heter www.brownsugar.blogg.se och den bloggen är VERKLIGEN se värd. Jag tycker den är väldigt bra och följer den nu ganska ofta.

Kommentarer
Postat av: malin

lycko :o

vi måst gå :/

uh, <3

2010-02-25 @ 15:14:03
URL: http://malinstylee.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0