Filmer (y)

hahahahha jag tittade precis på bellatyrashow, den gången när Kissie var med. Det är verkligen ett tips om du har tråkigt. Underhållning på hööög nivå.

Ikväll blir det lite utav ett film marathon. Valentines Dag ( taylor laaaaaaautner <33 haha drömde om honom btw.), Djävulen bär Prada, Sex and the city 2 och slutligen den jag håller på att titta på. Bruno! Hahahahahahahhahahahahahaha! det är det ända jag kan säga om den filmen. Inte för att jag kommer hinna/orka med allt men vi får se!

Ska fixa lite i rummet nu, Känns inte så där jäääääätte fint. Ni vet några te koppar här och var. Några powerkings hittar man också. kläder, kuddar och massa ointressanta saker finns här. Men om nu intresseklubben antecknar så väntar jag på mitt skrivbord som kommer om ett par dagar.

Vet ni vad? Jag kan ta kort på mitt rum. Uppdaterar senare. Puss!






Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0