if u dont like it f*ck u .... :D

heY.

Jag vet att jag updaterat vädligt bad! Men har haft fuuuuullt upp idag. Har fått nytt skrivbord och sådana grejjor. Kollade igen massa saker också. Hahaha, fy fanvad mycket jag hittade från när jag var yngre. Vad konstig jag var :S Jag hade typ massa ''perioder''. En period handlade ALLT om hästar. Absolut allt! Hela mitt liv bestod av det. Medans nästa twilight och Taylor Lautner. Sen typ massa ''måjättebra'' och ''måjättedåligt'' perioder. B.la fjortis peridoer :S

Såg också bruno, Djävulen bär Prada och Valentines day (taylooooor my man <333) Alla filmer vad good (y) Men shiiiiiiet. Bruno! Sjuk film ju. Provocerande iallafall ?!



Men vad jag är gÖllig ? ;)




Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0