hEj FrEdAg?

Nu kommer ännu äldre kort.


 
Faaaaan vad jag saknar er. Det gör ont i mig :(


Förstår ni ens hur mycket jag saknar er. Hur mycket jag älskar er. Hur många minnen jag har med er. Men en dag kommer jag till er. Massa kärlek till er på Älvengens ponny ranch. Ni är guld värda. Shit kom ihåg för ganska längesedan när jag gick där. Allvarligt på sommarloven jag LÄNGTADE efter att skolan t.ex skulle börja. Jo varför? För att jag skulle börja rida igen. Jag grät jätte mycket när ridlägret på sommaren var slut. (inte denna sommaren)

Gammalt som gatan skulle jag vilja kalla detta kortet :O

Fin bild va ? Den tog jag när jag var med Emmaälsling ♥ Vi åkte båt om ni nu inte ser det.

Gissa om jag har minnen härifrån. Vi hyrde ett hus i ett år jätte nära en strand i Tjörn. Mossholmensmarina.

Det här kortet är as gammal :O Undra hur många år ?!

cirka 1 år gammal. Om ens så mycket.

Emma, vad gjorde vi den dagen egentligen ? :P

Mimmi. Också ett år gammalt tror jag.

ÅÅÅH, stampe när han var en liten bebis ♥


:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA de va säkert den dagen jag inte kunde sjunga den där sången du vet :D ;O hahahah

shet vilke minnen vi har <3

2010-04-23 @ 20:29:24
Postat av: eeeemmmmaa

vilka minnen **

glömde säga de va jag emmahellströööm ;P

2010-04-23 @ 20:30:35
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D

2010-04-24 @ 08:52:32
URL: http://linnlay.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0