uppdate

Som ni ser så har jag gjort om lite här. Allt för er skull ;) Ne så är det nog inte. En stor del är ju för mig. Jag tycker att man ska tycka om sin header/bakrund. Annars kanske det inte lika roligt att skriva. Så är det för mig iallafall. Men jag kommer testa mig fram lite när jag känner för det. Om jag vill byta header/ bakrund gör jag det. That's easy ;)
Det blev inget oprah tittande. Gör nog det lite senare. Mamma köpte lite choklad till mig. Awww ..

Asså det här med Island. Det känns som det håller på att spåra ut. TOTALT ! Ingen har ju någon kontroll. Flygplan ställs in djur dör där o.s.v .. Lästett dinte tar in Islandshästarna typ. Stackarna .. <3

Ne nu blir det film finns på mobilen (mp)


Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0