okej, idag är jag verkligen KNÄPP.

godmorgon . nej men allvarligt det känns så nu :( är helt borta.
detta har varit en astråkig och virrig dag. tiden har liksom för det mesta stått stilla eller bara rusat iväg.
vill bara ha helg. eller vill iallafall ha frihet. det är nog det jag vill.

ne nog med depp snack ;)


denna bikbok outfiten hade jag idag.



örhängerna jag hade. (L)

;)

hade ballerina skor idag. vet ni om ens fötter kan krympa? Jah visst låter det konsitgt. Mn högerfot är mycket större än min vänster fot tror jag. för vänster sorn åkte av heeeeela tiden, och det är alltid höger skorn som är tajtast. tror också att mina fötter har krympt .. hahahah

Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0