är man knäpp så är man.

förlåt allihopa :'/

vet att det har varit sjukt seg uppdatering. men även jag har ett annat liv. eller ? :O hahaha .

har varit hos min pappa , men kom hem på fredagen. har mest varit ute. eller har bara varit ute. har blivit sjukt sena kvällar ibland. slut med det .. (eller?)
någon mer än jag som börjar tycka det här med islands vulkan utbrott börjar bli lite läskigt? eller, asså det har blivit rätt så stort nu. när jag först fick reda på det så tänkte jag typ ''what-ever Island ligger ju så nära'' men nu börjar det bli lite läskigt. hoppas för fleras skull att flygplanen börjar åka igen.


hahahaha jag om jag hade varit i ett varmt land just nu :) hahah lite sämt ;)


jaha .. det var ju fint :P


Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0