ingenrubrikidag.

Äntligen kommer det komma lite roligare inlägg - nu är jag hemma.
Idag åkte man hem då. Tog tåget från Karlskrona till Emmaboda. Sen Emmaboda till göteborg ♥
Asså jag trodde allvarligt att konduktören påväg till Emmaboda hade problem. Han sa att vi var påväg till Emmaboda minst 20 gånger. T.om med så mycket att högtalarna gick sönder(sant).Lite irreterande.
Annars gick resan som vanligt, förvånadsvärt fort.
Åh förresten, tack ni som orkade smsa med mig hela natten när jag inte kunde sova. Hahaha, har allvarliga problem med att lägga mig tidigt. Det var specielt en person som smsademed mig natten lång. Aww..
I karlskrona var det sjuuukt kallt. Det blåste kalla vindaröverallt. Usch .. I göteborg var det ju jätte fint väder :O Igår regnade det i Karlskrona såå.
Nej men allvarligt fick värsta chocken när jag kom till Göteborg. Svettades ihjäl. Specielt på bussen. Men nu är det dock inte lika varmt.
Han konduktören jag nämde igår, alltså han som var typ full och så. Iallafall, han var på detta tåg idag igen. Jag ba Hell no.. Han kom fram direkt...
Han:  Åhhhhhh, det var ju ni som åkte tåg igår.
Vi: Jaa ..
Han: Ska snart till Karskrona för att bubbla.
Vi: ?
Han: Ni kan ju följa med. Den lilla också *pekar på mig*
Jag: ööööh?
Då gick han. Men allvarligt igår skulle han bjuda mig på vin, idag var jag ''den lilla'' Hmm..?
 
Såg djävulen bär prada igår. Den var braaaa.
Hahahahah måste bara säga att dem nere i Karskrona ( ligger nästan längst ner i Sverige ) pratar heeeeeelt annatän vi Göteborgare. Kände mig hel dum asså! Dem använde massa slang som jag inte fatta ett ord av. I försig så fattade dem inte riktigt var jag sa ibland heller.

F*n vad mycket jag har skrivit. Ska lägga in bilder också ;)


bild ifrån tåget på dit vägen.

jag på dit vägen, och ja lev med att jag ser ut som en gris..

bild från hemvägen.

hahhhaha spelade frisbe med min bror. Mobbad bild va? ;)

Roliga bilder? Kanske inte men ändå :)

Ne, nu ska jag ta ut min kanin i min trädgård. Hohoh!


Kommentarer
Postat av: MAAALIN'

DU E FINASt !

2010-04-11 @ 20:51:23
URL: http://lmaulin.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0