tankar..

När jag såg en blogg, som min kompis ''länkade'' så blev jag djupt deprimerad.

http://tiepamandahh.blogspot.com/ <-- Kolla in den här tjejens blogg så förstår ni nog.

Jag har absolut inget emot fjortisar. Absolut inget. Men när man ser denna blogg undrar man vart världen ska ta väg.

Snacka om att vara ööööverdriveeen. OMG! Assåeew tiiep w i allaw orwd tiiepw. Shiiet.

Undrar om hon är seriös eller om det hela är det ett stort skämt. Allvarligt kolla hurhon ser ut.

Trodde ett tag att fjortisarna var utdöda. (inte helt meen till stor del) Men icke sa nike.

Som sakt inget emot fjortisar. Har typ varit en såå, men så överdrivet är väll lite väääl mycket ..

Yeeah right, thats what I'm thinking.


Kommentarer
Postat av: maaalin

AHAHA emma..belive me. she is serious

o jag vet engelskan äger...(a)

2010-04-09 @ 13:31:46
URL: http://lmaulin.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0