sshh




1: Tror inte så många vet att jag har blivit beroende av .. isbitar. Japp ni hörde rätt.



2: Jag har varit JÄTTE rädd för hon ''exorcisten tjejen''. Ni kanske vet vad jag menar. Iallafall jag hade aldrig sett filmen men jag  hade sett bilder av henne. Och jag var så rädd va. Jag kunde knappast gå in i ett mörkt rum. Ännu mindre sova i ett mörkt rum. Jag var huuur rädd som helst.Sen såg jag filmen en dag, och filmen var inte alls läskig. Då gick min rädsla över :)



3: Jag kan absolut INTE höra my heart will go on utan att jag blir jääääätte ledsen. Hur konstigt som helst. Jag vill bara gråta när jag hör den. Om den kommer på radion t.ex stänger jag snabbt av.




kanske inte topp hemlisar meeen lite grann iallafall. :)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Allt bra med dig idag ? :)

2010-04-02 @ 16:06:08
URL: http://brusella.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0