ska se på tv nu. Intressant va?

god morgon sötnosar.
ska snart iväg till doktorn. usch, hatar verkligen sjukhus. nu tänker ni säkert att jorden inte skulle klara sig utan några sjukhus så varför hata dem. Nej, världen skulle inte klara sig lika bra utan sjukvård o.sv. Men jag tycker bara att sjukhus stämningen är not mystyleeh. Jag är ändå väldigt glad att det finns sjukhus. Jag menar, dem hjälper ju oss när vi är sjuka. Sen finns det ju vi som är jätte rädda för sjukhus. Jag är nog främst rädd för alla äckliga sprutor. Jag mår illa när jag bara tänker på det. Samtidigt ska man ju vara glad att dem finns. Även om jag inte alltid är det ;) Aja, you know I'm crazy.


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej, hur är läget?



/Kram. <3

2010-04-22 @ 09:56:53
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ååh! tack så mycket, det värmer verkligen.

FIN DESIGN du också har btw :d

2010-04-22 @ 09:58:31
URL: http://makeawave.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0