;p

hejpåerigen.

Har försökt se på Bella&Tyra show, men den dampar.
Var hos syrran förrut och kollade film. Hahah, känner att jag alltid kollar på film typ. Iallafall vi såg Carrie. Den var gammal. Men ändå bra. Verkligen se värd.
På lördag tidigt på morgonen åker jag till karlskrona till enav mina kusiner. Åker tåg dit. Kommer hem på söndagen igen. Jag ska åka med min faster dit. Ska sova hos henne imorgon så åker vi tillsammans till centralstationen på lördag.
Vet att jag borde packa, men orkar inte. Hahaha, yeah i know .. I'm laaazy !

Är helt Trög&Seg nu. Funderar på att (KANSKE) packa liiiiiiiite, sen saaakta göra mig iordning. Men det kommer säkert inte bli så :( Kommer sitta vid denna datorn i hundra år till ... Suck !

Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0