o-t-u-r-s-u-g-e-r-!

OTURSDAGEN!
Detta har varit min absolut värsta otursdag :( Kanske inte värsta .. Men kul var den inte iallafall.
Det började på morgonen när det blev helt wierd när jag sminkade mig. Sen kom jag nästan försent.
När vi hade slöjd idag hände typ allt på samma gång. Jag spillde svart & blå färg på mina byxor. Massa annat hände även. Sen när vi skulle äta lyckas jag spilla på båda byxor,tröja & skor. Liksooom, det händer inte :(
Sen typ bråkade alla och dem blandade in mig. Jag hatar sånt. Jag fick också massa sår i ansiktet. Hahah detta är ju komiskt :( Detta var heller inte allt.

Är hos pappa nu. Sover nog över här en natt till. Ska nog dra ut snart. Faaaast vågar jag det? Tänkt så kommer det en bil och kör över mig eller nått. Något kommer iallafall hände, i promise ;)

skriver sen :)

Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0