kall dag idag.

hahah det var hur kul som helst igår kväll.
Jag & Caroline gick ut. Först åkte vi till frölunda torg men vi var inte alls där länge. Sen gick vi till min syster typ- AHAHAHA det var hur kul som helst där. Vi körde pantgömma (stavning). Sen hoppade vi stutsmatta. Det ver egentligen tänkt att vi skulle till min mamma men nae.
Det har varit en okej dag i skolan. Lite seg kanske men annars helt ok.
Hahahah ångende igår, så hade jag inte så mycket otur mer. Inget som jag kommer ihåg iallafall.

blir så jä*la trött på vissa personer. Verkligen ! Dem fattar ju inget. Dem gör det bara så svårt. Man blir tveksam vilken väg man ska välja? Hmm.


Okej det var lite privat. Eller njaa rätt så. Men det är inget ni behöver gå runt och prata om.


Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0