ingenrubrik.

God morgon sötnosar!
Ingen direkt sol idag, tyvärr. Men det kanske ändras senare. Kan man ju hoppas iallafall.
Idag MÅSTE jag kolla på Talang. Har faktist inte sett något avsnitt i år. Jag älskar Talang, så jag ska försöka följa det så ofta jag kan.
Kollade på the ruins eller vad den nu hette. Det är en Austalisk-Amerikansk skräckfilm. Den var JÄTTE bra. Jag har alltid gillat Australiens serier/filmer. Ska lätt flytta dit när jag är stor. Jo men faktist ! Det har varit min dröm sen jag var typ 2 år. Sjukt va?

Är det bara jag som är heeeeelt borta när det gäller Islands vulkan-utbrott. Är flygplatserna öppna ens ?

Massa kramar !


Kommentarer
Postat av: Mika-Chan

Jag vill flytta till Japan xD

2010-04-23 @ 13:05:07

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0