hmm.

Hur vissa människor kan vara så underbara. Att alltid finnas där är inte alltid så lätt men ni klarar det. Hur kanman låta bli att inte älska er. Det är för mig omöjligt. Jag kan inte fatta att just jag har fått chansen att lära känna er. Jag måste vara den lyckligaste på jorden för att jag fick den chansen. Jag kommer aldrig glömma er. Aldrig ! Dör ni, dör jag. Jag kommer alltid att finnas där, det lovar jag. Jag kan bara inte föreställa mig ett liv utan er.

Detta var till mina närmaste vänner. Jag menar varenda ord jag sa.
Vännskap är ett fint band, det finaste,vackraste bandet. Man behöver en stor, tjock sax för att förstöra detta band.



Kommentarer

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0