hejheej

Sitter och gör absolut ingenting. Har precis kollat på Bella&Tyra show. Veckans avsnitt var sådär. Det kändes som en svår stämning mellan dem alla. Ser därimot fram efter nästa avsnitt. Kan knappt vänta ju.

Ibland så förstår jag mig inte på vissa människor, Vad tänker dem med? När man inte kan skilja mella sanning eller lögn. Det känns som en lögn. En stor fet lögn. Vill bara skrika. Vill bara veta. Hur ska jag göra ..

Haha, var tvungen att skriva av mig.

''Upptäckte'' just www.finest.se/katrin blogg. En otroligt ärlig och lite underlig kvinna. Har helt ärligt inga åsikter om henne. Eller .. lite kanske ..

Det ÄR verkligen fel på vissa killar. Dem fattar typ inget ?! Håller ni inte med mig.





Kommentarer
Postat av: eema :D

emma har de hänt något ? asso du måste inte berätta men vill att du ska veta att ja finns här. och jag fick öron för att kunna lyssna med dom. ett sms bort ! finns här. <3

2010-04-03 @ 21:03:40

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0